2011 m. liepos 31 d., sekmadienis

gyvenimo tiesos, PART 2

svajok. 
nes, po perkūnais, svajonės pildos. nevartyk akių tik ir nesakyk, kad pisu protą. nepatinka - apsisuk ir drošk lauk, nereik man tokių pesimistų ir liūdnaharių žmonių. netiki - netikėk, man nuo to blogiau nebus. aš rašau - aš žinau, kad tai tiesa ir taškas. nepatinka - valink lauk. taigi. mano svajonė išsipildė. nes aš labai labai labai labai labai labai labai labai norėjau, kad ji išsipildytų. dėl šventos mano ir to asmens ramybės nesakysiu, kokia ta svajonė. dievaži, jugi čia internetas. dėl Dievo meilės, šnipų nepakenčiu. taigis taigis. jei beprotiškai tos svajonės išsipildymo trokšti - ji tikrai išsipildys. karšti prašymai Dievo, kad viskas klostytųsi kaip norėčiau aš tikrai padėjo ir neneigiu - tikrai prašymai padėjo. kasnakt prieš užmiegant galvoje tvinksėjo ta vienintelė mintis, kad svajonė išsipildys, kad viskas bus taip, kaip norėjom mes. kiekviena dienos minutė buvo praleista su ta vienintele mintim. paranoiška, tačiau dabar pasakysiu - verta. aišku, nereik prisišnekėt, nes PILNAI svajonė neišsipildė, tačiau. ir toliau melsiu Dievą, kad viskas būtų pagal planą.


užsispyrimas turi būti tavo pagrindinė savybė.
nes jei būsi tešlos vietoj, plauksi kaip šūdas pasroviui, tai, atleisk, gali toliau kriuksėt ir toliau degraduot prie kompiuterio, diena iš dienos spoksoti į ekraną ir peikti kitus, kad tau gyvenime nepasisekė. daryt taip, kaip aš dariau iki šiol. ir kol negavau "proto atvėrimo" vieną nelabai gerą dieną, tol keikiau kitus, gailėjau savęs, ir žadėjau sau, kad rytoj bus kita, gera pradžia. nifiga. veiksmo reikia imtis dabar ir šią akimirką, o nelaukti, kada bus pirmadienis, ar kokia nauja kalendorinė data. taip ir užsitęs iki begalybės, mielieji. sedėdamas ir nieko nedarydamas nieko ir neturėsi. taigi kelk sėdimąją ir daryk pokyčius. taip, dabar. nesvarbu, kad vėlu. nesvarbu, kokia diena. daryk pokyčius.





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą