2011 m. liepos 7 d., ketvirtadienis

heartless

man ant kaktos turėtų būti užrašyta "atsargiai, skaudinu."

taip, yra žmonių, kurie mane yra sužeidę, įskaudinę ir palikę vos beplakančia širdimi. ir Dievui prisiekiau - niekada jų nemylėsiu, visada jausiu pagiežą ant jų. taip, jiems gal ir nesiseka dabar, o jei ne dabar - nesiseks ateity. ir sakiau, nebemylėsiu nieko, skaudinsiu visus, nebus jokios atrankos - visus iš eilės, kad tik pareikš norą į mane. maniau, taip apsisaugosiu nuo tos širdies ligos, kuri skaldo pusiau ir priverčia verkti kruvinomis ašaromis, priverčia jautis tuščiai, tokiai tuščiai, kad kosmosas net jaučiasi pilnesnis. deja. jau tooookiaaaaa kieta ir beširdė pasidariau, kad iš to mandrumo atvėriau širdį. o dabar skauda. skauda, nes taip besielgiant kenčia visiškai nekalti žmonės - naivūs, dar ta šilta, nauja ir kvepiančia meile mylintys žmonės, kartą kitą įskaudinti, ieško mylinčios širdies, o ne mano sutepto ir tikrai nušiurento daikto.


įsimylėti galima tą, kurio nebijotum prarasti. dabar, jei dar kada sugalvosiu tai daryti, tai bus pirmasis kriterijus. kartą filme, neseniai žiūrėtam, nuskambėjo frazė "myliu tuos, su kuriais nesimyliu. myliuosi su tais, kurių nemyliu." tik nepradėkit pamokslauti apie seksą ir kitas blogybes - ne bobučių turgus čia, ne mažų vaikų žaidimų puslapis - čia kalbama tiesa, graži ar ne, ne mano nosiai - tiesa liks tiesa. ir pasakysiu, labai teisinga citata.

norėčiau prasmegti. kiaurai žemę. viską palikti, nieko neprisiminti. ir kad niekas manęs neprisimintų. niekam nebūčiau sudaužius širdies, niekam nebūčiau pasakius blogo žodžio. visi būtų laimingesni be manęs. negadinčiau nuotaikos, žmonės dėl manęs tarpusavyje nesipyktų. vietoj manęs augtų geresnis žmogus, kuris kąnors pasieks, o nebus tuščia vieta. pasaulis, neturėjęs teisės mane išvysti, būtų tikrai gražesnis.

o kas belieka man? uždaryti širdį amžiams. nes geriau liksiu vieniša, pamiršti visus gražius dalykus, susijusius su meile ir bučiniais ir pasišvęsti vienišumui ir, kas be ko, skausmui. nematau išeities iš nieko. toks klampus šūdas, kad net baisu pagalvoti, ką reikštų dar klampiau.



heartless. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą