2011 m. rugpjūčio 19 d., penktadienis

something in the water

kątik žiūrėjau Youtube vieną tokį video, kurį buvo paskelbęs vaikinas-gėjus. dabar, kiekvieną kartą ištarus, išgirdus ar perskaičius žodį gėjus, aš prisimenu vieną labai labai įdomų savo pašnekovą (nemanykit, kad vedžiau kokią pokalbių laidą,  for the fucking sake, tiesiog apturėjau nerealų pokalbį vieną sekmadienio vakarą, apie kurį paplepėsime vėliau), kuriam labai nepatinka gėjai! nesakykit - tikrai įdomus žmogus. tiesą sakant, aš pirmą kartą sutikau tokį žmogų, kuriam taaaaip nepatiktų jie. oh, jei tu tai skaitai, siunčiu didžiausius linkėjimus ir laukiu, kada vėl galėsime pratęsti mūsų puikųjį pokalbį, kurį nutraukė pagaliau namo susiruošę važiuoti mano gimdytojai.   nežinau, kodėl pradėjau post'ą šia tema, tačiau jis mane labai sužavėjo. taip, gėjus berniukas. galiu jums numesti tą nuorodą, būtent tą video, kurį žiūrėjau ir kuris privertė mane nusišypsoti. http://www.youtube.com/watch?v=qbJ_OSxy0Ow&feature=relmfu štai. ir mano nuomonė apie šį video yra tokia : YOU GO GIRL! oh, BOY. shit. whatever. svarbu tai, kad jis nekreipia dėmesio į aplinkinių nuomonę į jo gyvenimo stilių, nes kaip jis sakė, toks gyvenimas yra jo kraujyje. kam tramdyti tai, kas iš tavęs spinduliuoja natūraliai? ne, aš nesu prieš visokius gėjukus ir etc, man tik žydai užkliūna. tačiau nesu ir už juos ir jų teises. tegu gyvena taip, kaip jiems patinka, aš negadinsiu jų egzistencijos. taigi, jei turit hater'ių, sakykit jiems SHOVE IT TO YOUR ASS!





taigi apie tą asmenį, su kuriuo turėjau tokį kosmišką pokalbį. iš tikrųjų, mažai yra tokių žmonių Marijos žemėje, su kuriais gali šnekėti taip, lyg su savimi pačiu. I'm like, seriously, nėra net tinkamų žodžių apibūdinti tai, ką reikia apibūdinti. dėl Dievo meilės, nesurezgiu paprasčiausio sakinio su mandrais gandrais žodžiais. oh, well, you get the point. esu labai laiminga apturėjusį širdį atgaivinantį pokalbį. dar kartelį - jei tu tai skaitai, V. I SEND YOU BRO FISTS!

žinote, kada galima pastebėti, kad jums yra gera nuotaika ir esate laimingas? būtent tada, kai pradedate garsiai skaityti komentarus tam tikru akcentu, juokiatės iš savo komentarų, garsiai ir be sarmatos jausmo nusikeikiate bei dainuojate. ir tai geras ženklas šiais beprotiškais laikais, kai kiekviena asmenybė nori jus sužlugdyti ir panaudoti savo kėslams. taigi, daugiau šypsokitės, džiaukitės kiekviena akimirka, nors ir pasaulis, atrodo, tuoj sugrius. ir nekreipkit dėmesio į kitų žmonių komentarus, replikas arba nemalonias veido išraiškas jums apsireiškus jų akiratyje. tiesiog I DON'T GIVE A FUCK. ir viskas. nes jei imsit viską į galvą ir pergyvensit dėl durniausių planetoje žmonių išsakytos "nuomonės" - seniai turėtumėte kyboti ant medžio, persipjovę venas ir išsilupę akis.

pagaliau ir aš supratau, kad kitų nuomonė yra nereikšminga. nebent tik tų žmonių, kurie jums yra brangesni už visą pasaulyje aukštakulnių kolekciją. come on, juk dabar geriausi gyvenimo metai, kurie niekada nesugrįš, nes gyvenime nėra mygtuko, atsukančio gyvenimo juostos. kam save engti, nemėgti savęs, manyti, kad esi stora, negraži, durna ar dar kitokia (nesu šiandien labai kūrybinga ant žodžių), jei esi tokia vienintelė? nevartyk akių. tu pati pagalvok : ar pasaulyje rasi antrą tokį pat žmogų? ar rastum savo kopiją? neskaitant klonų. pasakyk, kad rastum ir aš tau akis išlupsiu tą pačią minutę, po to nupjaučiau visas galūnes ir pakabinčiau ant televizijos bokšto varnoms suėst. jei nėra tokio kito žmogaus, tai kam, po velnių, keistis, kad būtum panašus į tai, kas jau yra? kas jau egzistuoja? aš žinau, kad niekada nesikeisiu dėl ko nors, nes niekada negali garantuoti, kad tas dalykas ar žmogus priklausys tau amžinai. nei darbas, nei mylimas žmogus amžinai nebus šalia tavęs. visada pabėgs pas šviežieną, nes pripažink, tu kasdien nejaunėji. taigis taigis. ir, beje, žmonės tave labiau mylės, jei būsi tokia, kokia esi iš tikrųjų. nereik vaidinti pafotošopintos gražuolės iš Vogue žurnalų viršelių, jei esi graži ir paprasta(nebūtinai) mergina, gyvenanti savo gyvenimą? fotošopas yra pats didžiausias šūdas, kurį gali sugalvoti grožio ir mados industrija. nes grožis turi būti natūralus. o ne sukurtas kompiuterio ir šiuolaikinių technologijų pagalba. koks dar tada grožis gali būt? išgamos jūs nelaimingi. get a life.


ai dar šis tas. seniai norėjau paminėti šitokį vat dalykėlį, bet, žinant mano atminties pajėgumą, nėra tikslo mane peikti. vienas mano skaitytojas, nu gerai, skaitytoja, yra pasakiusi, kad mano rašiava įkvėpia ją daryti beprotiškus dalykus. kad jūs žinotumėte, kokia atgaiva mano širdžiai tai yra. kažkas pripažįsta mano sapaliojimus ir minčių išraišką ir jiems tai patinka. oh, tas keistas geras jausmas širdyje. labai dėkui tau, G., kad skaitai mano blog'ą ir palaikai mane šioje srityje. apkabuką siunčiu tau, pupa.


iki vakaro, mielieji. neteiskit, jei neparašysiu vakare dar vieno kūrinio. nes velniškai gerai leisiu vakarą.

 miau, bučiuoju ir myluoju,
Guminė Antytė.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą