2011 m. rugsėjo 27 d., antradienis

fuck the haters

http://www.youtube.com/watch?v=SBjQ9tuuTJQ


sakau tiesą į akis.
tu man nepatinki - parodysiu tai.
elgiuosi bjauriai, bet čia prie progos.
būnu kartais akiplėša.
ir jeigu tu man nepatinki, nereiškia, kad aš pavydžiu tau.
tu tiesiog nepatinki man.



nes jau atsibodo pagauti kreivus žvilgsnius tų, kurie nesupranta mano politikos. tiesiai šviesiai nusibodo matyti kurvų snukius, man praėjus pro jas. užpiso klausytis jūsų kritikos.


kartais reikia praeiti šiek tiek degančių žarijų, kad vėliau galėtum eiti catwalk. nieko nepeši niekam nepasipriešinęs. būsi tik dulkė, kuri, vėjui papūtus, keliaus tolyn, su kitom dulkėm. ir nieko nepasieksi. būsi tuštuma, teisingiau, vakuumas. egzistuosi, o ne gyvensi.


o aš gyvensiu. aš dabar gyvenu. nes einu prieš sistemą. mano mąstymas neleidžia pritapti prie pilkumos. tiesiog neįmanoma. kas yra sena ir nusistovėję, arba, suprantamiau sakant - kas yra normalu ir pripažinta visuomenės - man netinka. man tiesiog neišneša galva ramiai reaguoti į tokius dalykus.


kai tu verksi, kad gyvenimas yra kančia ir visi tavęs nekenčia, būsiu šalia ir pasakysiu : Pirma protinga mintis, debile!  no shit, niekas tavęs nemėgsta? gal mažiau būk kale, tada pagerės reikalai. gyvenimas yra kančia? tai tu esi silpna. nekaltink gyvenimo, jei susišūdini savo gyvenimą pati. 


man patinka šypsotis tada, kai plyšta širdis. man patinka supykdžius žmogų nusišypsoti ironiška šypsena. man patinka buku žvilgsniu žiūrėti į kaliauses, kurios dedasi miss'ėmis. man patinka jausti tą jausmą, kai esi išskirtinis. 

o aš nebenusileisiu niekam. niekas nebus aukščiau manęs. nors ir kaip širdį skaudės, kad ir kaip šauksiuos Dievo vardo, prašydama išganymo ir proto prašviesėjimų - nenusileisiu. dabar skaitau ir pati netikiu savo žodžiais. fuck knows, life's good.


mua, 
Katinėlis.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą