2011 m. rugsėjo 13 d., antradienis

gyvenimo keliu

http://www.youtube.com/watch?v=NTuqjiXuchw


o koks man skirtumas, ką jis jaučia? koks man skirtumas, ką jis dėl manęs padarė? ar vienas žmogus, mane palikęs vieną, įskaudinęs, atkreipė dėmesį, kaip aš jaučiaus, ką aš jam žadėjau atiduoti? todėl neskubėkite man paišyti juodo kryžiaus, nežinodami mano priežasčių.


ir eisiu per gyvenimą daužydama širdis, jei tik to pati norėsiu. eisiu gadindama kitiems gyvenimą, jei tik man bus noras tam. ir nežadu iš gailesčio kažko daryti. per prievartą niekad nepamilsi žmogaus. ir niekas man nepasakys tu taip nedaryk; tai yra labai blogai; aš iš tavęs to nesitikėjau. ne, nepasakys. nes man kitų, nereikšmingų žmonių nuomonė yra žemiau nulio. yra atitinkamų asmenybių grupė, kurių nuomonė man šį tą reiškia.

niekada nemeluosiu sau. jei man bus negerai, mesiu, trenksiu lauk visą šlamštą, nuo kurio mane vimdo ir kuris man nepatinka. nežadu kankintis dėl kažko, kad man visiškai nelimpa. kankinausi daug laiko. dėl daugelio. o dabar laikas JUMS kankintis dėl manęs. pildyti mano norus. nes nebelipsit man ant galvos, nebeskaudinsit nei manęs, nei mano artimiausių draugų ir šeimos narių. nes prasidėję su manim, jūsų reikalai smarkiai susišiks.

žinau. sugadinau tavo gyvenimą. eik, paverk į kamputį, kad sušikau ir taip liūdnas tavo dienas. užtat kažkam kitam saule tapau.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą