2011 m. rugsėjo 18 d., sekmadienis

šiek tiek atvirumo

mane Dievas sukūrė ne tam, kad tapčiau tokia, kaip visi. paprasta. pilka. eičiau pasroviui. kaip visi. tiesiog jaučiuosi daranti nuodėmę pritariant visuomenės nuvalkiotai nuomonei, nuo kurios norisi tik vemti, išsiplėšti akis ir tiesiog vietoje nukraujuoti.


tampu alergiška visoms nesąmonėms, visiems zyzimams, pigiems žmonėms, paviršutiniškumui ir vaidybai. jomajo, žmonės, kas jums daros? kartais net mano galva neišneša, kaip įmanoma dar tokias nesąmones kalbėti? norisi nusiplėšti ausis ir kuo greičiau sudeginti jas, kad net iki smegenų tas šlamštas nenukeliautų, nes iškart klinikinę mirtį galima man bus nustatyti.

 vemt verčia visos jūsų bėdos, visi verkšlenimai, skundai. atsipeikėkit pagaliau. kur jūs į pražūtį vedat ne tik save, bet ir tempiatės nekaltus žmogus, tokius kaip aš ir dar kiti individai, kurie supranta, kad mūsų visuomenė stinks.

velniop stereotipus. velniop išankstinius nusistatymus. viskas, kas yra geriausi prisiminimai, yra padaryti iš blogo sprendimo. va, turėkit lašelį teisybės. ir užsipiskit jūs su savo tuo tobulu gyvenimu. su savo pigiais narkotikais, kurių prisiuostę bandot tapti superherojais, kuriais niekada nebūsit, nes esat paskutinės šiūkšlės.


gyvendami paviršutiniškai, jūs pasieksit nieko. tuštumą tik turėsit. ir verkšlendami nepamirškit, kad aš jums sakiau, kad neturėsit nieko. ir nekaltinkit nieko kito, tik save patį. nes už save atsakingas esate tik jūs pats. niekas neprisidėjo prie jūsų to supisto gyvenimo. patys nusukot šūdiniausiu keliu, kokį galima visoje Žemėje rasti ir dar drįstate aiškinti, kad kažkas kitas yra kaltas, kad jūs esat paskutinio šūdo vietoj? nu ir akiplėšiškumas. net aš tokia niekada nesu buvus.


kad ir kiek bjaurių žodžių esu pasakius, kad ir kiek dar bjauresnių dalykų esu padariusi, niekada nesigailėsiu taip pasielgus. gėda visada išliks gėda. bet tik ne gailėjimusi. ką padariau - tą. svarbu TĄ akimirką man buvo išties gerai. o tai, ką manote jūs, ar bandote apsimesti, kad kažką galvojate daugiau nei kaip gražiau pasidažyti ar kaip geriau atrodyti pigia stoties kekše - man paprasčiausiai visiškai nerūpi.


sveikinu, kad aukojate savo laiką dėl manęs ir mano problemų, keikdami mane, šmeiždami ir engdami mane, bandydami nužeminti, sutrypti. norėčiau dar kai ką prie to paties pridurti - veltui švaistote savo tą bevertį laiką ant manęs! nes man visiškai vienodai šviečia jūsų kurvų veidai ir nuomonės!


čiut negavau infarkto, kai pamačiau, kad šnipinėdama Facebook'e netyčiukais uždariau savo stumyklos langą. širdis jau buvo pasiruošusi karstą sau. ačiū Dievuliukui, kad yra automatinė išsaugojimo sistema.  GOD, BLESS THAT PERSON, WHO INVENTED THIS SHIT.




spjaut į snukius tiems, kurie bando sutrukdyti tau siekti visaverčio gyvenimo, kurio, deja, tie gadintojai niekada neturės. tiesiog su gailesčiu akimirką pažiūrėk į juos tada, kai lipsi savo šlovės laiptais, nes, hell knows, gal apsišvies jiems smegenų likučiai ir prieš pat mirtį supras, kokios kurvos buvo.


mua,
katinėlis.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą