2011 m. spalio 5 d., trečiadienis

$&^%$#^*

dar bent vienas žodis į mano daržą ir aš visus jus padegsiu. nes jau galutinai užpiso pataikauti jums, sakyti tai, ką norite girdėti. daryti tai, ką norit, kad daryčiau. paskutinis lašas į mano kantrybės bačką, kurią pildėt pildėt tol, kol jau per šonus veržiasi viskas.


nerodysi charakterio - negyvensi. visi lips per galvas, bandydami manipuliuoti tavimi, pasinaudoti, padaryti taip, kad tik jiems būtų geriau, kad gautų naudos ir parklupdytų tave ant kelių. aplinkui tik žmonės, norintys pasiekti savo per kitų kančias, ašaras ir gyvenimus.


nebūsiu aš ta, ant kurios galvos lipsi. nebūsiu ta, kuri pataikaus, nenorėdama išsiskirti. už save atsakau pati ir darysiu tai, ko norėsiu pati. nes jau pakankamai ilgai sekiojau paskui kiekvieną idiotą, dovanodama širdį ir prašydama, kad niekad nepaliktų manęs vienos. fuck you, kruškitės dabar vieni ir sprinkit dulkėm, kol aš eisiu žvaigždžių keliu.


spjoviau aš ant jūsų nuomonės, net neįdomūs man jūsų principai. turiu savus ir jais vadovausiuos. nekelk čia bangų ir nerodyk, kad peržengėm tavo supistos egzistencijos ribas, nes visiškai neįdomu, kokią nuomonę esi susidariusi ar susidaręs. sprink savo tam mažam pasaulėly ir nekišk kojos į karo lauką, nes būsi pats pirmas, kurį pasmeigsiu ir paliksiu kybot medy.


per daug meiliu veideliu stebėjau tuos, kurie žaidžia su manim ir mano jausmais. kas sakė, kad lediniu veidu negaliu žiūrėt į kitus kenčiančius? it's my time to shine, bitch. ir tu nieko nepadarysi, kad sulaikytum besiritančia bangą ties savo kaimu.



giliai įkvėpti.


mua, 
Katinėlis.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą