2011 m. spalio 28 d., penktadienis

dėžiagalvių invazija arba lipu lauk

" laikyk juos už plaukų, aš kaposiu per pirštus, man smagu žiūrėt kaip giedantys su kabėm miršta. salagos, buvot ir esat pigūs sukčiai. daužysiu tiesą tol, kol nepradėsit kūkčiot. " Karoona, Orion - Komunalkės ( Surišti viena virve ).


debilų kraštas. štai ką galiu pasakyti apie mane supančią aplinką. mudakų pilni kampai, pyderastai reiškiasi be ribų, nuo kurvų lūžta miestas, zuikos už limoną tūlikus stato, garbaravičiai lenda į šiknas, gelbėjasi iš skęstančio laivo, pamiršęs, kad ankčiau skelbdavo savo zuikučiui karą.


už nuomonės pareiškimą šiais laikais šiuose kraštuose esi išvadinama žertva. ir dar ne  tokių žmonių, į kuriuos turėčiau kreipti dėmesį, ką man šneka, o tokių, kurie gyvenimo nuskriausti, vaikystėj su skylutėm žaidę dabar užsinorėjo išliet savo nenusisekimus ant savo nuomonę ginančios merginos. tai kur protas, m?


niekada nesivaikysiu bandos instinkto. nepirmą kartą parodžiau tai, ko kiti neišdrįstų. jei mano nuomonė nesutinka su nuvalkiota supistos visuomenės nuomone, tai dabar skaitosi aš kalta dėl to? atsigaukit ir išsičiūxinkit nuo narkašų, dėžiagalviai. nebijau eit viena savo keliu, nesivaikant kitų žmonių idėjų. nebijau būt viena, bet pastovėti už savo nuomonę, o ne pasitraukti į tolumą ir įsilieti į kitų žmonių maišalynę, kurioje esi pasmerktas išnykimui.


ir tegu niekas net nebando žodžio pasakyti prieš mano šeimą, draugus ir brangius žmones. bent žodis užklius man  iš tavo supistos, bybio išdarkytos skylės, tai, vaikeli, laikykis, nes ramybėj nepaliksiu aš to niekad. man šeima ir draugai yra šventas dalykas ir tai vienas geriausių dalykų čia. ir nesvarbu, ar visi mano stovėjimai pasibaigs liūdnai ar net skausmingai, tebūnie - svarbu įrodžiau, kad ne ant pašlemėkės užsilipot. juokingai nuskambės, bet esu saugoma įstatymo, tai piskis save pats, pirštu palietęs pelysi tolimiausiam kampe, išgama.


pamačius susidariusią situaciją savo miestuke, ir ne tik, visoje pinigų papirktai Lietuvai, save dar kartą įtikinau - ne čia man vieta, prie kurvų ir prostitučių, šiknalaižių ir papirkinėtojų, zuikų ir šiknaravičių. kaip dar įmanoma gyventi čia, kur valdžia bando kiekvieną žmogų sužlugdyti vardan to, kad priplauktų pinigų į kišenes jiems? vartyk akis kiek nori ir vadink mane valstybės išdavike, bet šitoj skylėj nepasiliksiu. progai atsiradus, nešiu kailį iš šitos mudakų skylės.


žinau. daug kam nepatinku. gal dėl to, kad manyje mano neišsipildžiusių svajonių, kiti pavydi, kad man geriau sekasi nei jiems, sėdintiems šūdų krūvoj ir apverkiantiems savo nelaimingą egzistenciją. aš nekalta, kad tokia gimiau. aš nekalta dėl to, kad nesu kaip kiti. ir jeigu tau kažkas nėra gerai su manim, tai imk į akis ir pasakyk. pasikėlusi, vulgari, valdinga, žeminu kitus? dėkui už komplimentus, tačiau šian nesiruošiu raudonuoti dėl to. akiplėša, kvaila, bjauraus charakterio? ką dar pasakysi, kad išsilietum ir bent kiek geriau jaustumeis?


turiu priešų, nes už kažką pastovėjau. neįdomu man kurvų nuomonės, kad aš pasikėlus ar dar kokio velnio. dėkui, sūka, pati tai žinojau, ir seniai. ir ne, nežadu keistis dėl to, kad tau kliūna. jei tau kliūna, tai pati sukis nuo manęs ir nežiūrėk, nes akys išdegs. tau netinka, tu ir keiskis.


mirkit jūs savo šūdų krūvoj, su savo limoniniais tūlikais, o aš gyvensiu geriau, nors ir visiškai viena. :)


mua, 
Jūsų Katinėlis.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą