2012 m. kovo 14 d., trečiadienis

mua!

Jis. Jis.Jis.Jis.Jis.Jis.Jis.Jis.Jis. man reikalingas tik Jis ir niekas kitas. man reikia Jo ir nieko kito.

nes Jis yra ta priežastis, dėl kurios ryte prabudus nusišypsau.
nes Jis yra tas žmogus, kuris taip sušildo mano širdį.
nes tik Jis moka mane priversti šypsotis, kai norisi verkti.
nes tik Jam mano širdis skirta.
nes dabar man svarbiausias yra tik Jis.
nes tik Jis į mane žiūri taip, kaip nežiūrėjo niekas kitas.
nes Jis mane laiko pačiu brangiausiu savo gyvenime.
nes tik į Jo akis žiūrėdama, matau tikrus jausmus.
nes tik su Juo noriu ryte prabusti.
nes tik Jam noriu nešti rytinę kavą į lovą.
nes tik Jo bučiniai taip svaigina.
nes tik Jis mane taip stipriai apkabina.
nes tik Jis mane priverčia taip gerai jaustis, kai paima mano ranką.
nes tik su Juo jaučiuosi saugi.
nes tik Jo balsą taip gera išgirsti po ilgos dienos.
nes tik Jis man taip nuoširdžiai sako Aš myliu tave.
nes tik Jo dėka aš esu dabar čia.
nes tik Jis yra man skirtas.



todėl bijau Jį prarasti.
todėl mylėsiu Jį visa širdimi. kiek tik galiu.
todėl stengsiuosi, kad Jam gyvenimas su manim būtų tobulas.
todėl rūpinsiuosi Juo kiekvieną akimirką.
todėl gyvenu tam, kad pamatyčiau Jį.
todėl būsiu su Juo visada, kai jam manęs reikės.
todėl dovanosiu Jam visą savo gyvenimą.
todėl mylėsiu Jį visą savo gyvenimą.




Mua, 
Katinėlis 

(myli Gogą)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą