2012 m. birželio 26 d., antradienis

visi kalba už akiųųų, o aš nieko nieko negirdžiuuuuuu

klydinėjau aš snukiaknygėje ir užmačiau savo senų pažįstamų (dabar jau nepažįstamų, hahaha) žmonių snukelius. kažkada jie buvo žmonės, į kuriuos žiūrėjau iš žemo, slaptu pavydu pavydėdavau jiems sekmės ir užsispyrimo, nors visi kartodavo, kad tokio užsispyrimo, kokio turiu aš pati, žmonės taip pat pavydi ir man. tačiau neesmė čia.

esmė tame, kad dabar, žiūrėdama į tuos veidus, galiu pasakyti tik tiek - siekit savo to supisto tikslo, kankinkitės diena iš dienos, rodykit savo veidus ir pasiekimus pasauliui. gal jums tai yra žingsnis iki laimės ir svajonių išsipildymo, tačiau dabar tvirtai galiu pasakyti - tai nebuvo mano svajonė.

tiek savęs skirti tam, kas su laiky pagaliau baigsis ir neliks nieko, tik keletas medalių, kabančių šalia taurės, dėl kurios turėjai paaukot savo sveikatą ir kartais net kažką daugiau nei laiką - santykius šeimoje, draugus. pagalvokit, kas svarbiau - laikina šlovė ar tvirtas pagrindas po kojomis?


pasirinkusi šitą kelią, kurio pradžioje dabar trypčioju, žinojau, kad ramiai juo eiti negalėsiu - žmonės šneka, žmonės ir šnekės už akių, kad ir ką tu darysi gyvenime. tačiau reikalas tame, kad turi atsirinkti, kieno šnekų klausytis, o ką pasiųsti toli už horizonto.


vis dėl to džiaugiuosi tais, kurie pašventė savo gyvenimą ant dviračio praleisti. gaila, bet aš per dsaug myliu gyvenimą ir save, kad taip kankintis galėčiau. siekit jūs savo tikslų, džiaukitės tuščiu reikalu ir gvenkit gyvenimą pilną kančių. kol jūs ciuckinatės su savo tiklais ir svajonėmis, kažkas pasirinko gyventi tikrą gyvenimą ir galvoti ne tik apie save, bet ir apie tuos, kurie yra šalia.


pasirinkti kitokį kelią, nei nori kiti nėra blogai. tiesiog ateina gyvenime laikas, kai kažkam reikia pasakyti NE, o kažkam ištarti tą lemtinga TAIP. o tiems, kuriems nepatinka tavo pasirinktas kelias, tegu eina ten, iš kur niekada negrįžtama.

bet vistiek, po visko, esu nugalėtoja prieš juos visus visus. kodieeeeel?

nes turiu tai, ko neturi kiti. šilčiausią, mieliausią, geriausią, stipriausiai mylintį, besirūpinantį žmogų šalia savęs. vo teip, bitchez.





mua,
Katinėlis.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą