2011 m. gegužės 27 d., penktadienis

karantinas. day 3

gyvenimas yra toksai dalykas, kad kiekvieną mielą akimirką, kiekvieną dieną esi priverstas rinktis - tarp šešto ir ketvirto autobuso, tarp kokakolos ir tarp spraito, tarp meilės ir draugystės, ir, neabejotina, tarp laimės ir ašarų. turi rinktis, kas tau yra svarbesnis, kuris turi daugiau reikšmės tavo gyvenimo gėriui, džiaugsmui ir ateities užtikrinimui. dėl to, labai svarbu atsirūšiuoti ir mokėti atskirti tikrus draugus, kurie už tave atiduotų gyvybę ir žalias bonkas - niekam nereikalingus, tiesiog tuščius žmones, kurie tiesiog tirpdo tavo laiką ir neduoda ramybės.

- vaikinų bus milijonai, tikrų draugų...
- vienetai.

mano mintį visiškai super duper ultra tiksliai pabaigė ta asmenybė iš klasės vidurio. paskutiniu metu, mes gana gerai sutariame. neskaičiuojant poros apsirėkavimų, pasiuntinėjimų ir dar kitokio velnio ištarto viena kitai, esame gan panašios ir sutariančios. o posakis yra tiesiog.. tiesiog teisingas. vaikinus gali atstumti, jei jis tau nepatinka. vaikinus gali palikti, jei tiesiog nusibosta. o draugų taip nepaliksi. nes draugai yra dalis šiandieninio tavęs, jie turėjo įtakos tam, koks dabar esi. jie tau padėjo sunkiomis akimirkomis, apkabinę šluostė ašaras ir žadėjo geresnį rytojų, nors orų prognozė pranešė didžiulę liūtį. jie tave palaikė bet kokiu atveju, teisingu keliu eini ar ne. jie žadėjo atspardyti bet kurio vaikino subinę, jei tas bent kiek įskaudins ar sudaužys tavo širdį. su jais buvo įsimintiniausios gyvenimo akimirkos, kurių nepamirši net gulėdamas senelių namuose. tos kartu praleistos akimirkos, patirti nuotykiai, tas juokas iki pat skausmo ir ašarų - štai ką aš vadinu tikra draugyste. niekada nenoriu prarasti savo geriausio draugo, nes niekas gyvenime man taip nėra padėjęs ir palaikęs. aš jam esu skolinga pasaulį. pasaulį, kurį jis man padėjo susikurti.

tau ir dėl tavęs. su tavimi ir visada kartu. nes draugystė aukščiau pasaulio.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą