2011 m. birželio 1 d., trečiadienis

laisvės skonis arba kenčiantiems dangus

juodos dienos, praėjusios neįtikėtinai greit, o gal tik pasislėpusios po dėžėmis, paliko savo pėdsaką. gal ir nežymų išorėje, tačiau aiškų viduje - ne visi žemėje žmonės yra tavo draugai, ne visi draugai būna geriausieji. ir ne visus juos galima mylėti. nuo daugelio galima nudegti. pamoka buvo aiški, puikiai suprantama ir įsidėta į smegenis.  išlindo mano saulė iš po debesų sluoksnio, nušvito labiau nei tikėtasi, tačiau nesiskundžiu ta šviesa - pasitaikė galimybė pasilepinti saule. kodėl gi ne? nuo gerų dienų nesudegsi. bent jau nebuvo man taip.

atsiimu visus žodžius, kad dar kartą neišgyvensiu tų sunkių dienų, kad niekada nebus gerai, kad visada būsiu viena ir be jokių draugų. tačiau vienas žmogus man padėjo visą tą sunkių dienų lagaminą pakelti, palaikė mane, padėjo toliau nesuklupti, padrąsino ir suteikė vilties. pasirodo, ne aš viena nelaimingai nugyvenau savo septyniolika metų.

- mano gyvenimas irgi yra supista monotnija bet kiekviena diena bandau atrasti kazka grazaus.

va šitie žodžiai mane sužavėjo. teisybė, sklindanti tiesiai iš širdies, nors per klavietūrą, bet mano širdį pasiekė. kai širdy sunku, sunku kvėpuot, dar sunkiau kalbėti, nes žinai, kad pravirksi. tiesiog tenka atsisėsti, išsiverkti tiek sykių, kiek širdis leidžia, nusišluostyti ašaras, nuraminti save ir laukti ryto, kada savo gyvenimą galėsi pakeisti, nedarytų tų pačių klaidų, užsigrūdinti, palaidoti į širdies kapinaites tuos, kurie tą širdį žeidė, skaudino ir daužė į šipulius. kiekvieną rytą pasitikti stipresnei, kiekvieną vakarą į lovą atsigulti su mintimis, kaip rytojų paversi geresnį ir įrašysi dar vieną tobulą dieną į savo gyvenimo knygutę.

diena po dienos, savaitė po savaitės, net gi metai po metų išmoksiu gyventi taip, kad visi pavydės tobulų dienų. išmoksiu atskirti gerus žmones nuo ne tokių ir gerų, atskirsiu tikrus draugus nuo apsimėtinėtojų ir išnaudotojų. išmoksiu mylėti tai, kas tikrai nusipelnė mano meilės. ir leisiu save mylėt tam, kas pažadės man amžiną laimę ir meilę. aleliuja vaikai mano.

P.S. : areštas baigės!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą