2011 m. birželio 2 d., ketvirtadienis

tobulų nėra arba pigių kekšių paistalai

kiekvienam užkampyje girdime : tobulų nėra. nieko nėra tobulo. niekas negali būt tobula. ponios ir ponai debilai ir debilės, ką jūs laikote tobulumu? žalių akių tamsiaplaukę merginą, liekną, išvaizdžią? tai tobulumas? kas išgalvojo tokį dalyką, kai tobulos figūros matmenys, tie 90-60-90? kas sakė, kad koks nors daiktas, žmogus yra tobulas? kalbai krypstant į žmonių pusę, turėčiau išreikšti savo nuomonę. būtent dėl to buvo sukurtas šitas bliogas - kad viešai išsakyčiau savo nuomonę. o ar ji tau svarbi, ar ji tiesiog vėjas, pučiantis į tavo smegenis - man vienodai. visiškai. vienodai šviečia. atsiras žmogus, kuriam nuomonė mano yra auksas. taigi grįžtant prie temos - tobuli žmonės. jūs bent vieną tobulą pažįstat? bent vieną, vienintelį, esat matę, bendravę, žinot viską apie jį? ir dabar nemelavę sau ( taip sau, nes man vienodai, ar man meluojat ) pasakykit, ranka, kuria pasirėmę veidą laikot, pridėję prie krūtinės pasakykit, ar pažįstate tobulą žmogų? 


ne? sveikinu. jūs sau nemelavot. tobulų žmonių nėra. ir niekada nebus. niekada niekada žmonijos istorijoje, nes kiekvienas gyvas padaras šioje žemėje, kalbant apie žmones, nėra sutvertas tobulumui. kiekvienas yra padaręs klaidų, kiekvienas turime minusų. kai kurie labai daug, kai kurie keletą - bet tai nepadaro mūsų stipresnių ar pranašesniais už kitus. net negalima palyginti, ar žmogus toli nuo tobulumo, ar visiškai arti, tiesiog pėdos nuotolyje.

reikalas yra tame, kad kiekvienam žmogui tobulumas vis kitaip šviečiasi. tu paklausk savo draugų, jei vis dar tokių turi, kaip jie įsivaizduoja savo gyvenimą. bet paklausk ne vieno - kokių dešimties. ir to pakaks - pamatysi, kad tavo tobulumas skiriasi nuo jų. geriausias pavyzdys - aš. mano tobulas gyvenimas tau pasirodys per daug keistas ir sunkiai suprantamas, o aš jame gaudysiu kaifą.

moralas toks, vaikyčiai - tobulumo nėra ir nebus. jei pamatysit kokią prapistą mergą, kuri skelbiasi esanti tobulumo viršūnėje, nieko nesakykite - tiesiog nusišypsokite ir mintyse sudainuokit Jessie J dainą - Nobody's perfect. pažiūrėkite į ją kaip į dar vieną gyvenimo klaidą. būkite atlaidūs. ne visos kalės žino, kad jos tokios. o jei tikrai niežti pirštus ką nors jai padaryti - geriausiu atveju taip nusižvenkit, kad pilvai skaudėtų, blogiausiu - parašykit man. apie tokias kekšytes man rašyti bus pats malonumas.

jei nesi tobulas, tai nereiškia, kad esi blogas. kiekvienas esame savaip geras, savaip gražus, todėl mažiau kreipti dėmesį reikia į šių dienų narkotikų apsiuosčiusią visuomenę, kuri nieko kito nemato, kaip pinigus, seksą ir valdžią. vieną dieną kris visi žemyn. visada taip būna. net Hitleris krito žemyn.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą