2011 m. gegužės 23 d., pirmadienis

And now you wish met someone
And now you wish that you meant something 
to somebody else.
Escape the Fate - something.

ar jums nebuvo nutikę taip, kad į savo gyvenimą įtraukiate tokius žmones ir tiesiog vidury žaidimo jūs suprantate, kad jie yra visiškai ne prie ko. ir kad nenusipelnė kentėti jūsų nuotaikų svyravimus, kurie baisesni už amerikietiškus kalniukus? ir argi nepasidaro gaila jų, kad bandote patys pastatyti sieną, norėdami tik gero - kad jie nebesikankintų belstis į jūsų širdies duris ir nuleidę rankas, pasitrauktų eiti toliau, persikeltų į kitą level'į? o jūs, širdy šiek tiek pagediję prarastos sielos,  toliau kurptumėt planus tobulam gyvenimui. buvo ir jums taip? tada esu laiminga, kad ne viena skaudinu visiškai žalius žmones. tokio dalyko nesuvaldysi, tuo labiau jei esi toks permainingas žmogus kaip your's trully. vieną dieną galiu svaigti dėl žmogaus, kad jis man reiškia gyvenimą, pareikšti, kad niekada nesitrauksiu iš jo gyvenimo šunkelio, o kitą - nustumti jį į toliausią kampą ir užsiimti kitais reikaliukais, tokiais kaip žiūrinėti nuotraukas snukiaknygėj ir tikėtis, kad patinkantis saldainiukas bakstels mane atgal. 

tik neskubėkite manęs teisti. nors drįstu pasakyti, kad tai man nė motais. taip, nuo šios minutės Guminė antytė nebeims į galvą puspročių komentarų apie save. užsiauginsiu storą oda ir atmušinėsiu kiekvieną ataką kaip Ričardas Berankis atmušinėja teniso kamuoliukus. ir nebežliumbsiu dėl menkniekio, kuris ne didesnis už skruzdelytės šuduką. pats laikas mėgautis gyvenimu, nors ir skaudinant kitus. o kas neskaudina kitų? gyvenimas mano, gyvenu taip, kaip noriu ir kaip man bus geriau. pamečiau tą gražios mergaitės įvaizdį. nors taip pat šypsaus ta šilta šypsena, manieros tos pačios, tačiau viduje pasikeitė account'as. 



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą