2011 m. rugpjūčio 3 d., trečiadienis

juodas mėnulis

nu bet tai kodėl man būna tokie nervų priepuoliai. viskas absoliučiai nervuoja - kodėl groja tokia daina? kodėl mane mama užkalbino? kodėl tas vanduo toks šaltas? kodėl lauke kaimynai kažką pjauna taip garsiai, kad net muzikos negirdžiu? kodėl ta negraži daina groja, jopapa! kodėl man parašė žmogus, bandantis užprikolinti, bet jam akivaizdžiai nepavyksta ir mane sunervina?

NU TU BITUTE, AŠ VISUS NORĖČIAU SUŠAUDYTI PRIE SIENOS IŠRIKIAVUS. O JEI NE SUŠAUDYTI, TAI SUPJAUSTYTI Į MAŽUS GABALIUKUS, IŠVIRTI IR PATIEKTI RESTORANE KOKIAME ARBA BADAUJANTIEMS AFRIKOS VAIKAMS SUŠERT. SUDEGINČIAU ABSOLIUČIAI VISKĄ APLINKUI. SUSPROGDINČIAU PASAULIO PREKYBOS CENTRUS, JEI TURĖČIAU TIEK TERORISTINIŲ RYŠIŲ KAIP BIN LADENAS.

įkvėpk. giliai. iškvėpk. pakartok tai keletą kartų, kol galvoje pajausi svaiginantį galvos sukimąsi. tai parodo, kad smegenys gavo deguonies, kurio neturėjo priepuolio metu, nes, vykstant stebuklui, visą galvą spaudė neramestingos (kas per žodis, nežinau, whateva) mintys. dar kartą įkvėpk. nusiramink.


PMS  yra toks suktas ir prakeiktas dalykas merginos pasaulyje, kad jau geriau genėčiau arbūzų lauką, nei kiekvieną mėnesį, maždaug savaitę nervinčiausi dėl menkiausio mažmožio, turėdama mintyse tokį durną faktą, kad tas mažmožis gali sužlugdyti visą mano gyvenimą. nervinčiausi. toks naivus ir paprastas žodis. jis toli gražu neapsako pragaro, kurį tenka patirti per tą visą savaitę. duok Dieve kad tik savaitę. kartais užsitęsia net dvi.

ir mažas laiškelis tiems, kuriems kažkas nepatinka. aš, mano mylimiausi žmonės, mano mylimi daiktai, mano mėgstama muzika, mano mėgstama muzika, mano mėgstama apranga, mano mėgstamos frazės, mano nuomonė - apsišikit stačiai galvą, ponai tobulieji. nes man jau nervai nebeišneša jūsų priekaištų. nebenoriu jūsų matyt, nes, dievaži, mano kątik prarytas kąsnis maisto išlėks atgal. taigi. užsikruškit jūs su savo nuomonėm, nes žiūrkės ir žiūrkėnai mano gyvenime neegzistuoja. ir visos kekšytės gali slėptis po lapais, nes prisiekiu Dievu, jei užklius mano kelyje jos, padegsiu užpylus degaus skysčio. plastmasė puikiai dega.

arevua, mielieji.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą